Celestion CLASSIC Vintage 30
Celestion CLASSIC Vintage 30

Celestion CLASSIC Vintage 30

Kytarový reproduktor Od roku 1986, kdy byl Vintage 30 uveden na trh, je tento reproduktor ideální volbou pro všechny kytaristy z rockových či metalových vod. Tento reproduktor o průměru dvanácti palců vybavený keramickým magnetem je zástupcem moderních reproduktorů schopných snášet ohromné zátěže a silné zkreslení. Jeho design byl v době představení veřejnosti opravdu unikátní záležitostí a mnoho firem se ho dodnes snaží kopírovat – neúspěšně.…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Celestion CLASSIC Vintage 30
Výrobce: Celestion
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kytarový reproduktor

Od roku 1986, kdy byl Vintage 30 uveden na trh, je tento reproduktor ideální volbou pro všechny kytaristy z rockových či metalových vod. Tento reproduktor o průměru dvanácti palců vybavený keramickým magnetem je zástupcem moderních reproduktorů schopných snášet ohromné zátěže a silné zkreslení. Jeho design byl v době představení veřejnosti opravdu unikátní záležitostí a mnoho firem se ho dodnes snaží kopírovat – neúspěšně. Vintage 30 nabízí opravdu detailní tón, teplé pevné basy, legendárně bohaté středy a opravdu krásně čitelné výšky. Používán je jak samostatně, tak párově či ve čtveřicích v boxech, kterým dodává opravdu pořádný tlak. Ne nadarmo je tento reproduktor jedním z nejpoužívanějších…

• Velikost: 12" • Výkon: 60W • Citlivost: Sensitivity 100dB • Materiál: lisovaná ocel • Kmitací cívka: 1.75" • Materiál kmitací cívky: vinutá měď • Typ magnetu: keramický • Váha magnetu: 1,42kg • Frekvenční rozsah: 70-5000Hz • Rezonanční kmitočet: Fs 75Hz • Stejnosměrný odpor: Re 7,3Ω & 12.9Ω

Montážní rozměry • Průměr: 309mm • Celková hloubka: 135mm • Průměr magnetu: 156mm • Průměr montážního otvoru: 283mm • Váha: 4,7kg

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.